Puss

Började idag teckna en ny bild. Det var en tid sedan jag tecknade sist, men det är så fruktansvärt kul när man kommer igång. Även fast det inte har märkts så där överdrivet mycket här på bloggen så har jag faktiskt varit riktigt kreativ idag. Började med att jag fixade fortsättningen på den bilden som ni kommer först få se om några dagar. Sedan satt jag och fortsatte tänka på filmaffischen som jag fortfarnande inte riktigt är nöjd med. Är mer nöjd med detta resultatet än det tidigare men vet fortfarande inte.
Efter lite pill med det så började jag tillslut på den här teckningen. En stor utmaning att rita människor som pussas. Svårt som sjutton men ack så roligt det är ändå. Känns ändå som att man inte står still särskilt länge i utvecklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0