Sista-minuten-Sofie

Sitter just nu med en skoluppgift som ska vara klar på söndag. Är färdig med mina två andra som jag ska lämna in och sitter nu med min tredje och sista för tillfället. Denna är lite friare och ska vara väldigt kreativ. Väldigt rolig uppgift om man nu bortser från prestationsångesten som i alla fall drabbar mig vid dessa tillfällen. Gäller ju att visa vad man kan. Samtidigt kan man inte göra mer än sitt bästa.
Ni kommer tyvärr få vänta ett tag med att se hur resultatet blir. Inlämningen ska ske på söndag och det är inte förens efter det som ni kommer få se hur det blev. Får dessutom nya uppgifter på torsdag, vore skönt att bli av med dessa innan jag får nya. Vill ju inte sitta med 6 uppgifter samtidigt. Ska försöka sluta vara sista-minuten-Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0