Slottet...

För ett par timmar sedan kom vi hem från Davids morföräldrar och sen dess har jag praktiskt taget enbart målat på väskan. Det som stod på tur var nu slottet och det var pilligt, samtidigt som det var mycket yta att färglägga. Jag är jämt superdålig på att blanda rätt mängd färg, antingen blir det på tok för mycket eller för lite. Visst är det konstigt?
Det enda som är det tråkiga med att måla sådana saker är att man aldrig vet hur länge det dröjer innan man får chansen att måla något sådant igen. Men jag får se det positivt, den vita färgen är nu slut och jag kan ju i alla fall inte skaffa ny innan måndag och sen när väskan är färdig då har jag ju faktiskt ett par skor stående i skåpet som gärna vill ha alla regnbågens färger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0