Söndagar är bara att älska.

Idag har jag och David varit ute i svampskogen och plockat kantareller. Blev ungefär lika mycket som sist när vi var ute, alltså ett färdigrensat durkslag och det känns helt okej med tanke på hur länge vi fick leta. Allt kändes verkligen upprivet och det var inte roligt. Men vi märkte också att den som letar den hittar mer för inte nog med att vi hittade en del svamp så lyckades vi också stöta på Davids föräldrar, en huggorm och fem fästingar. Så fästingar fanns det gott om eftersom väl i skogen hade David tre på sig som klättrade och när vi kom hem upptäckte jag två på mig som hade bitit sig fast.

Så för att jag skulle komma på andra tankar ifrån dessa fästingar så bestämde jag mig för att måla fjärilar på mina naglar. Bilden gör ingen som helst rättvisa eftersom det var dåligt ljus så man får titta på dem i verkligheten istället. Söndagar är bara att älska helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: David

Finaste naglarna någonsin! =)

2011-09-12 @ 19:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0