Ställt undan färgen för denna gång...

Nu har jag målat färdigt ryggsäcken, vilket innebär att färgen står återigen i skåpet och längtar ut tills nästa gång. Jag tycker alltid att det är lika trist när något i princip är färdigt. Man vet ju aldrig hur lång tid det tar innan man får nästa "uppdrag". Dock är ju väskan inte helt klar. Konturer ska fyllas i och det måste jag vänta en stund till innan jag kan göra. Tur det, för jag börjar inte förens klockan tre idag.

Dagarna går fort nu och jag hinner nästan inte med! Så kanske livet är i allmänhet när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du känner att det är roligt iallafall. Då gör det ju inte lika mycket om det är mycket.

Kram

2011-09-07 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0