What if?

Har den senaste veckan arbetat på en ny promarker-teckning som är en hyllning till alla offer i elfteseptemberdådet. Idag är det tio år sedan detta skedde och jag minns forfarande när jag och Jonas studsade omkring i våra soffor och tittade lite grann på barnprogrammen när pappa kom in och ändrade kanal och jag hade ingen aning varför pappa ville att vi skulle vara tysta.

Jag vet ännu att jag aldrig då fattade vilken händelse det då var och jag tror fortfarande att man kan inte få en rimlig bild utav det om man inte själv har varit det "nära" så att säga. Givetvis är USA ett land som ofta hörs och syns och ofta lite för mycket, men det är egentligen inte till dem som jag vill rikta detta till. De som jag VILL rikta detta till är de människor som miste sina liv, de som miste sina nära och kära oavsett om det var de som satt på de olika planen, i byggnaden, stod på gatan eller om det är de som har skickats till Afghanistan eller oskyldigt till Guantanamo.

Så det jag vill säga med detta är What if?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0