Where it happens...

Här är alltså min lilla kreativitetsplats för dagen. Brukar ofta variera mellan att sitta vid min dator (den stationära) och i matrummet där jag och David tittar på idol och andra roligheter på hans dator. Har hållt på att teckna en teckning idag som kommer finnas med på bloggen i slutet av veckan och det är lite hemligt fortfarande så att säga. Så ni får allt ta och hålla ut ett tag till helt enkelt.

Imorgon ska jag upp tidigt för att ha skissteknik i skolan. Det kommer nog bli roligt, är hur taggad som helst. Sen kommer finaste Emma hit också vilket jag är toppenglad för. Känns konstigt att gå i skolan utan henne. Hon har alltid varit DÄR så att säga. Vi har praktiskt taget alltid gått i samma klass så känns fruktansvärt udda nu. Men jag är glad för att hon verkar ha hittat en utbildning som passar som handen i handsken för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0