En vanlig söndag för en DG-elev

Idag har jag haft gruppmöte större delen av dagen, då vi har suttit och fixat med ett projekt som vi håller på med i kursen Interactive Multimedia. Det är en ganska så svår kurs om man inte har arbetat med javascript och liknande innan som jag inte har, men det är också otroligt lärorikt och man märker verkligen vilka häftiga effekter som man kan åstadkomma om man kan lite.

Så som projekt håller jag och min grupp på att fixa med ett pacmanspel, något som är ganska så komplicerat men ändå väldigt roligt. Även om jag har noll erfarenhet av detta sen tidigare så känner jag att jag vill göra något som jag tycker är roligt, framför något som är lätt...

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vi håller på med liknande saker i skolan. Håller på att göra ett online provrum i flash xD



- tusen tack för dina fina ord!<3 Kram

2012-05-01 @ 22:36:18
URL: http://adaras.se
Postat av: Roby Woods bekännelser

Vad går du i för skola?

2012-05-07 @ 21:38:57
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0