Byter upp mig en smula

Nu i lördags fick jag ett nytt kamerahus, ett mycket mycket bättre till skillnad från mitt gamla. Bättre kvalité samt en hel del finesser som underlättar efterarbetet med bilder. Har varit sugen länge nu på att byta upp mig, då jag har känt att det gamla kamerahuset hade en hel del begränsningar. En bra läromästare men det var helt enkelt dags för en uppdatering.

Min nya kamera är nu Sony Alpha55. Har redan fotograferat en hel del med den och jag ser fram emot att ta riktigt härliga bilder att spara på hårddisken.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack! får hoppas på det :)



Go sonykameror btw! :D

2012-02-28 @ 21:58:11
URL: http://sarazamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0