Digitalfotografi- Scott Kelby

Måste ge er andra lite inspiration. En bok som jag håller på och läser nu, en kär liten julklapp. En fotografibok som ger unika tips på ett enkelt sätt. Boken tar inte upp aspekten varför utan bara frågan hur. Enkel att förstå och att ta till sig informationen. Detta är visserligen andra delen av tre delar. Första delen läste jag förra sommaren (2010) och jag lärde mig massor på det; bland annat när det är bäst att fota utomhus, vad man ska tänka på vid bröllopsfotografering samt hur man får sådana härliga gryningsbilder.

Boken inriktar sig på hur man ska få den där WOW-bilden som alla eftersträvar. Jag tror att det alltid finns något tips att ta till sig oavsett vilken nivå man är på inom fotografering! Helt klart en av de bästa fotografiböckerna som jag har läst hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0