Jag är en vampyr-skor

Ni kanske kom ihåg Jag är en vampyr-kassen? Jonas kom en tid innan jag hade ens en tanke på jul och bad mig göra dessa skor till Vendela i julklapp från honom med inspirationen till den låten. Så så blev det! Efter jag hade börjat fundera hur skorna skulle se ut så beslutade jag att jag skulle göra en tygkasse som gick i samma tema till skorna och så blev det som det blev.

Skorna är inspirerade av skivomslaget till Marcus Krunegårds Jag är en vampyr...



Som jag har skrivit tidigare så tar jag jättegärna emot beställningar från er. Ett par skor, en tygkasse eller dylikt med ett unikt och handmålat motiv. För skor som dessa tar jag 150 kr för måleriet (alltså exkl. skorna), arbetet bakom dessa skor var ungefär tio timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0