Tygkasse- jag är en vampyr

Förutom tygkassen som jag gjorde till min mormor målade jag också en tygkasse till Vendela, som också har tagit den snygga bilden. Denna tygkasse liksom den andra är handmålad, denna med låttexten "Jag är en vampyr". Tygkassen är ekologisk och med långa handtag.

Detta blev väldigt hektiskt att göra denna, då jag satt dagen innan julafton med denna. Verkligen sista minuten, jag vet, men så går det när man planerar uruselt. Dessutom glömde jag av att knäppa ett kort på den innan jag gav bort den så jag är väldigt glad och tacksam för att Vendela tog sig den tiden! Ett supertack till dig!

Annars flyter det nya året på. Vi inledde det med en fika hos Davids morföräldrar idag och vi ser verkligen fram mot det nya året har att erbjuda på alla plan.

Kommentarer
Postat av: Emilias art & design

Hej! Målar du direkt på tygkassen då med textilfärg eller trycker du?

Svar: Hej, Jag har målat på tygkassen direkt med textilfärg.
Läs mer om sofijeh

2014-01-30 @ 23:21:05
URL: http://www.emilianorstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0