WIP -Tangled

Lördagsmorgonen inleddes med film och egengjord yoghurt. Jag lyckades övertala David med att få se Tangled vilket jag var väldigt glad över. Det måste absolut vara en av mina favvofilmer, i alla fall inom kategorin animerat. Den har den där myskänslan i storyn plus  är den  riktigt snyggt gjord vilket höjer betyget en hel del. Så efter filmen var slut så fick jag ett sug till att teckna. Dock fick jag klara tills kvällen innan jag kom fram till vad som skulle  fylla pappret. Så det fick bli från filmen. Mycket kvar ännu men hittills är jag nöjd...


Kommentarer
Postat av: mamma

Trassel?

2012-01-22 @ 10:30:38
Postat av: Sofie

Alldeles riktigt. Tangled är Trassel på engelska ;)

2012-01-22 @ 10:40:11
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0