Ett projekt färdigt, då börjar vi med nästa

Idag blev vi helt färdiga med ett arbete i skolan, ett stort i marknadskommunikation. Härligt att bocka av det och nu kan man verkligen ta lov med gott samvete. Dock har vi fått ett nytt projekt, men ska kolla upp lite saker innan jag påbörjar allt för mycket tankar. Annars så har jag fått både ett tredje och ett fjärde projekt nu. Det tredje är det som ni ser ovanför på bilden. Ska fixa ett gränssnitt till ett videouppspelningsprogram. Är verkligen kul när man kan återanvända den kunskapen man har lärt sig till att hjälpa någon annan.

Det fjärde projektet det får ni allt vänta lite innan ni får veta. Nu ska jag njuta av mitt påbörjade lov innan jag ska upp och jobba imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0