Sommarkurser 2012

Sommarkurser för detta sommarlov är nu sökt och jag valde och vrakade mellan två kurser som jag verkligen inte kan bestämma mig för vilken. Jag har tittat länge på 3D-modelleringskursen men så hittade jag nu den kursen om Concept Art vilket också är inom mitt område som jag VILL veta mer om. Jag ansökte ändå 3D-modelleringen i första hand så får man väl se sen hur det går.

Min sambos bror genomförde ju den kursen för två år sedan och jag blev så inspirerad när jag såg vad han gjorde under utbildningen. (Erkänner det är för det mesta animationen jag är intresserad av). Men det var verkligen kul att se vad man kan åstadkomma själv med en dator. Sen är ju frågan 4 veckors heltidsstudier under sommaren eller 10? Men nu blir det så här och den andra får jag väl ta nästa år om inte annat!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så ambitiös du är, lycka till!

2012-03-08 @ 06:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0