Helgen lider mot sitt slut...

Idag blev det spelning i kyrkan och det gick toppen! Härligt! Jag som hade väntat mig att jag kanske inte skulle kunna sjunga och det blev bättre än vad jag hade anat.

Efter spelningen åkte Davids föräldrar hem till oss och fikade lite. Det var trevligt :)  Jag skrattade lite gott åt deras kommentar när de kom in på rönngatan. "Hur ska vi kunna hitta ut härifrån?" Det var exakt samma sak som David sa första gången han var hemma hos mig. <3

Annars har det vart slappardag och vi har faktiskt stått för matlagningen som blev väldigt lyckad! Tio poäng till oss! David ligger just nu och sover, han är så söt :)

Längtar förövrigt till fredag då det blir JULLOV! 5 skoldagar kvar... Då har jag gått halva min gymnasiumtid!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa, spelningen gick verkligen bra, ni är bäst!

Det var kul att få träffa Davids föräldrar, och det var som du sa en trevlig stund!

Tack också Sofie och David för den goda middagen, skönt att slippa laga mat ibland. ; )

2009-12-14 @ 18:52:30
Postat av: David

Göttans! Maten blev god o .. mättande ;) Du är sötast =)

2009-12-15 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0