Julafton..

Hej allihopa,

som ni har märkt har jag varit lite inaktiv nu ett tag, men nu tar jag igen mig. Idag kom min artikel ut i Jönköpingsposten, var en del ändringar som inte riktigt var mitt skrivsätt men i övrigt är jag nöjd.

Julbordet var helt okej som vanligt. Min favoriträtt är lätt potatisgratängen och hoppande jävlar :D Vilken är eran? :)

Sen kom tomten som höll på att tappa masken. Roliga var att Pontus kom på att det var en mask, fast vi har spelat dumma hela dagen i princip. Det är skoj :)

Jag är supernöjd med mina julklappar dessutom fick en systemkamera, jeansleggings, örhängen, navelpiercing, korsordstidning, träningsoverall, spelbok och filmer m.m. Mamma och pappa blev dessutom väldigt glada för min och Jonas present till dem vilket var en kväll för 2 med bio och en bit mat. Själv har jag lovat bort mig som barnvakt. Kändes verkligen som de skulle behöva det.

Men eftersom julen även är till för dem som inte har det lika bra måste jag hälsa Emma extra julhälsning eftersom hon har fått virus på sin data :'( Illa!

Förlåt om jag har missat att svara på något sms (är en smula dålig på det)

Imorgon startar dagen med en fotorunda, måste lära mig min kamera :D Eve, vill du ta nån fotorunda på jullovet?

Här är vi taggade!

Säger som Anton Thorstensson: Från alla mig, till alla dig. EN RIKTIGT GOD JUL! //sofie

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw tack Sofie :)<3 Det var en inte precis en rolig julklapp :'(

:P

2009-12-25 @ 14:37:06
Postat av: Anonym

Ja, fotorunda snart! Jag kan inte min kamera så bra heller så vi får väl lära oss tillsammans ^^ Jag kan i princip hela veckan, så vi hör av oss? :)

2009-12-27 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0