Bra helg

Vill bara säga tack till David som gjorde min helg! <3
Han är underbar!

_______________________________________________________________________________

På fredagen kom David hit och hjälpte mig och Emma med tråkidrott.
Helgen fylldes sedan med städning och David hjälpte mig att städa rummet, får återgälda det någon dag :)
Du har mitt ord på det!

Har även lovat nästa helg till David, förvånandsvärt va??? :)
Vi ska till den där Fitness festivalen och ev. till Jul på Liseberg. Allt för Älsklings skull! <3
Blir nog kul! /sofie

Jag försöker göra allt för dig <3




Kommentarer
Postat av: David

Tack <3 Det blir säkert bra =) Men du behöver ju inte hjälpa mig att städa :D Räcker att du är här för att jag ska vara glad =)

2009-11-30 @ 23:05:43
Postat av: David

Och, Tack för överraskningen!!! <3

2009-11-30 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0