Oavklarad remiss

Hejsan, idag har det varit fullt upp, mest plugg och även rep. Har även samtalat med min sångpedagog som avrådde mig från sång nu det närmaste, illa illa (A) Med andra ord ingen sånglektion imorgon med andra ord SOVMORGON! Eller ja, sovmorgon och sovmorgon, det blir pluggmorgon.

Idag fick jag även veta varför jag aldrig fick min remiss till kuratorn, då den var borttappad eller glömd. Nu ska det i alla fall ha löst sig. Fick även veta att mina testresultat var goda, bara ett test som visade att jag hade få vita blodkroppar (vilket bygger upp immunförsvaret) dock var det inget ovanligt, men eftersom jag har varit sjuk så mycket skulle de ta ett till test för att försäkra sig om att allt var okej.

Har imorgon ett prov, en inlämning och ett mentorsamtal. Får se hur allt går. Önska mig lycka till? Förövrigt saknar jag David <3

Ha det gött/ sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0