Svininfluensa-vaccin

Igår tog jag svininfluensa vaccinet. Var en väldigt lång kö kan jag säga, tog ungefär en timme innan vi kunde åka hem. Lite små kul att jag som var mest emot det hemma hos oss, var ändå först med att ta sprutan ^o)

De enda bieffekterna jag har fått hittills är huvudvärk och svullnad och gör lite ont på armen, där sprutan togs. Kan jag överleva :)

Stackars David har fått feber :/ Hoppas att han kommer hit ändå idag, saknar honom... <3

Jag måste tacka Eve oxå :) För att hon ställde upp på intervjun :) Lycka till :) <3//sofie


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du var tuff!

Blev ju inte säkrare på om jag ska ta den när jag sett ditt "stick" och "blodbad". Usch!

Men förhoppningsvis ska du ju slippa den sjukan nu iallafall :)

2009-11-18 @ 15:09:35
Postat av: Moster Kina

Har oxå blivit stucken, gjorde inte ont just då men varit lite öm ngn dag efter men nu är det ok

2009-11-19 @ 20:40:54
Postat av: Eve

Ses imorgon :)

2009-11-22 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0