Gekås

Idag har det varit fullt ös. Väcktes strax efter 6 på morgonen och en timme senare bar det av till Ullared, Gekås givetvis. HANDLA, HANDLA!!!

Köpte NÄSTAN INGA onödiga saker (A) Visst är jag duktig??? :)

Dagens främsta inköp:

- Två långa koftor, en grå och en grön

- Jeans

-Jeansleggings

-Leggings

-Benvärmare

- Vinterjacka

-Tunnstrumpbyxor

- Underkläder

-Fotopapper

Med andra ord har jag i princip köpt mest kläder, lite annat plock blev det med... Godis och sånt(A) Är supertrött nu, men jag tänkte öva lite inför engelska provet... Imorgon ska det bli prommenad runt sjön, tidigt! Sen ska jag även träffa David:) Får se vad som hinns med mer! :)

Kastar in lite bilder på plaggen imorgon :) EN VECKA KVAR TILLS VITRYSSLAND!!!!

Ha det gött :) // Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0