Nervositet blandat med längtan

Hej alla ni som fortfarande inte har tröttnat på min blogg. Uppdateringen har varit otroligt dålig nu ett tag och det går ju inte att komma ifrån. Lovar nu att förbättra mina uppdateringar enormt mkt.

Påsklovet var ju härligt även om det innebar tidiga mornar för att kunna tillbringa lite extra tid med min sötnos. Det inleddes med att fira min och Davids 6 månaders dag. Tänk vad tiden faktiskt går fort. Ena stunden har man nyss träffats och nästa kan man pränta in ett halvårs minnen i hjärnstammen. Jag är otroligt glad över detta, det kan jag inte komma ifrån. Påsklovet avslutades faktiskt på ett redigt bra sätt då jag och övriga medlemar i Trion kom och gästade på en gudstjänst i Missionkyrkan där vi faktiskt lyckades genom sång och musik och prat få ihop 1660 kronor till förskolan i Tanzania. Ja, detta bådar gott för vårt projektarbete. Så är det :) En extra klapp på ryggen till min mormor, morfar, mamma och David som kom och kollade samt stöttade mig igenom den gudstjänsten. Det var härligt!

Jag ska säga er att trots ett enormt bra påsklov ser jag ändå fram emot dessa veckor som är kvar. De kommer bli tuffa som jag inte vet vad men samtidigt kommer det vara härligt sen att gå här ifrån med ett välförtjänt sommarlov med vetskapen om att jag har kämpat hela vägen genom detta, trots en del motgångar.

Dagen kommer bli grymt jobbig eftersom jag är världsnervös över vad för fel det är på min hund. Dock kan jag säga att all nervositet blandas med längtan efter min David. Vi kommer närmare och närmare varandra för varje dag som går och det känns underbart. <3

Ska försöka uppdatera under dagen!

Hälsningar Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0