I love Hjo

Jag och David var i Hjo i förra veckan. Jag tror jag nämnde det i ett tidigare inlägg. Vi hade en riktigt rolig vistelse där med minigolf och glass från Österhaga. Jag körde både dit och hem från Hjo, så kanske är inte körkortet så långt bort nu? :)


Vi hade med oss egen pastasallad och Ramlösa.


Trädklättring...


Jag lyckades bemästra min höjdrädsla trots allt.



Minigolfen tog David hem. Fast jag lät honom vinna för han skulle bjuda på glass ;) Haha. Eller så kan vi tolka det som att jag är en dålig förlorare :) Var roligt i alla fall




Lite fail att bollen blev ur fokus, annars gillar jag bilden :)


David en aning fokuserad!


Jag tittar hur det går för mig i minigolfspelandet.


David äter glass. Han tog smakerna champange och gräddglass...


Min glass var betydligt godare med hallonsorbe och blåbär. Vi avslutade vår dagsutflykt med en långprommenad. Vi konstaterade att Hjo är en väldigt gammal och mysig stad. Nu bär det av till Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0