Avbockad checklista

Ja, rubriken stämmer. Dagen har varit minst sagt ansträngande men även väldigt givande. Jag har övat inför Historiaprovet imorgon och det sitter väldigt bra tycker i alla fall jag. Jag har gjort enkät. Jag har fått tag på ungdomens vårsalong. + har jag fått 2 nya jobb... Vikarieanställning på olika förskolor samt anställning hos JP som extra knäck. *Guldstjärna till mig* Så har någon något skop på gång får de jätte gärna höra av sig till mig så får vi se vad man kan göra utav det.

Allt känns redan mycket bättre och jag är nästan lite lycklig över att ha lov. Härligt. Allt är precis som det ska och jag ska bara ev. jobba och njuta av lovet med min älskling vid min sida...

<3

Godnatt, imorgon tar man bussen till skolan 8.00 :))))

Hälsningar Sofie


Kommentarer
Postat av: David

Massa jobb, det är ju bra med lite variation men överansträng dig inte! Det var en riktigt fin bild där =) <3

2010-02-12 @ 09:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0