Före min tid...

Nu känns allt great.  Fixade idag klart enkäten som jag skulle, har skrivit mitt reportage och är för en gångs skull inte ute i sista minuten med allt vilket känns bra med tanke på att det kommer försvinna en hel del tid nästa vecka. Gör mig inget :) 18 blir man ju inte varje dag. Ska bara skriva in enkäten och sen skicka iväg den.

Ett härligt lov med älsklingen måste jag säga, dock börjar de lida mot sitt slut vilket är tråkigt.

Igår var jag och David hos Emma och träffade Emma och Eklund. Sjukt rolig kväll måste jag säga. En hel del sanningar avslöjades under denna kväll; att Eklund är sämst på att beskriva ord utan att säga ordet samt att han skyller ifrån sig det på att han är trött och har jobbat ;) Otur Ekis, den tror vi inte så lätt på :DDD

Givetvis roade mina vinster mig klart mycket mer än Ekis misstag. Särkilt min vinst mot David. (Både jag och David är extremt dåliga förlorare). Emma sa att det är sjukt jobbigt att ha oss i två olika lag på grund av det. haha så bjud inte hem mig och David och se till att vi hamnar i det förlorande laget ;) Då går de hett till vill jag lova....

Nä, nu ska ja inte sjabbla bort tiden på taskiga kommentarer, back to work...

Ha det gött och hoppas att alla har haft ett kanonbra lov :)

//sofijeh

Kommentarer
Postat av: David

Men vi hamnar ju aldrig i det förlorande laget :) Inte samtidigt iaf ;D Ta i trä :P

2010-02-19 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0