"Man känner smaken av sommarlov i luften"

Jag har faktiskt varit ledig idag. Jätte skönt. Man känner smaken av sommarlov i luften men det är fortfarande tillräckligt abstrakt för att man inte riktigt kan avgöra vad det liknar. Ganska så flummigt haha.

Jag har faktiskt gjort en hel del nytta idag så har faktiskt  inte slösat bort hela dagen på Friends. Känns bra. Tumbs up!

Imorgon blir det brännbollsturnering. Hade egentligen inte tänkt att gå men tyckte synd om Emma som i så fall skulle blisjälv i skolan. Kunde inte dissa henne så bestämde mig för att gå tidigare istället eftersom jag ska gå på Jonas skolavslutning. Så detblir två timmar i skolan imorgon. Fullkomligt överkomligt tycker jag. Dock ska vi inte samlas förs nio och min buss kommer en halvtimme tidigare men förhoppningsvis kommer Emma och underhåller mig lite.

Nu är det dags att sova. I helgen kommer en fotouppdatering på bloggen. Toppen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare, snart ett helt långsommarlov att genomlida. Hoppas du inte förgås av leda...

2010-06-10 @ 09:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0