Sweet textmessage

Hallå, då har sommarlovet äntligen kommit igång på riktigt. När jag vaknade i morses och satte mig på bussen hem mot Mullsjö kändes det konstigt att åka förbi skolans hållplats. Men vad hände i princip direkt när jag kom hem? Jo jag pluggade körkortsteori. Jajamän! Och under tiden när jag sitter som mest koncentrerad över dessa jäkla regler så hör min söta pojkvän av sig och skriver "Om det hade funnits ett världsmästerskap i söthet hade du kommit etta!" Haha, nä du delad etta med dig i så fall tror jag mer på ;) Sådana sms det är lycka om något!

Dagen är rätt så planerad hittills, ska snart till bibiloteket med mamsen och hitta böcker. Massa böcker. Sedan blir det nog att göra klart teorifrågorna på stadskörning och sedan slappa hela dagen. Kanske en tripp till jkpg också? Inget fel med det, näpp!

Hör av mig senare under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0