Virkgalning

haha.. jag har kommit in i yttligare en fas i mitt liv. INte särskilt ovanligt :)
Nu i helgen såg jag mamma sitta och virka och så tänkte jag att det inte såg så svårt ut. Givetvis innebär detta att igår åkte vi till några butiker här i mullsjö och köpte mig en virknål samt garn till en ny mössa ;) Härligt :P Verkligen roligt, men samtidigt väldigt svårt. Får la se om jag blir bra på det ;)

Jag har suttit nu i en liten stund och försökt hitta lite vegetariska recept, men det är ganska svårt. Men jag hittar alltid något. Hittade faktiskt till och med en vegoblogg som jag definitivt ska följa. Det handlar om en familjs vardag samt så strävar de efter att äta vegetariskt och så ekologiskt som möjligt. De verkade ganska duktiga på att laga mat så det blir nog roligt att läsa :)

Nu dröjer det inte länge förs vitryssarna kommer hit och jag laddar inför en intervju med dem. Hoppas bara att de går med på detta :) Hade varit väldigt roligt.

Nä nä, nu så blir det till att springa och virka lite :)))

Ha det gött / sofie

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, virkgalning där jobba hårt nu så du hinner använda mössan innan våren kommer... ;)

Spännande med vegobloggen, hoppas du hittar lite kul recept där för det är ju inte så lätt att helt plötsligt börja laga vegetariskt(som dessutom smakar bra ;) )

2010-03-10 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0