Dagen :)

Idag har det varit en ganska så bra dag, trots att jag har varit lite krasslig. Helt sjukt att det faktiskt är tredje gången som jag uppdaterar idag. Lite gott och blandat är ju alltid trevligt. Friends, David, plugg och massa annat har hänt under dagen trots att jag inte har rört mig längre än från Davids rum och nere i köket.

Nu har vi precis druckit en kopp grönt jasmine te med Davids mammas goda blåbärs muffins. Riktigt gott! Måste nog be om receptet tills nästa gång som jag har idevecka. Då skulle man kunna äta muffins utan att känna dåligt samvete för att man har käkat onyttigt.

Jag måste bara inflika en till sak. Jag har blivit så sjukt snabb på att blogga från Davids mobil att han kommer troligtvis inte få se den särskilt mycket i fortsättningen, då jag har kommit fram till att hedan efter kommer jag sköta det mesta bloggandet härifrån. Otur älskling!

Nä nu är det nog bäst att jag slutar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0