Jag är den lyckligaste flickan på hela jorden

Jag måste snabbt slänga in ett fjärde inlägg idag, för jag har världens gulligaste pojkvän. Idag när vi kom hem till honom efter jag hade jobbat visade han sin romantiska sida. Det brukar han göra på många olika sätt som jag blir superglad över. Men så här ställd som jag blev idag har han bara lyckats med en gång tidigare. Nämligen när han gav mig hello kitty toffsarna. Idag överraskade han mig igen med en sån där spontan present, en ros. Utan att ha funnits någon specifik anledning till det.. Klart att detta får en att le lite extra inombords. Han tänker ju faktiskt på mig, så himla gulligt. Jag älskar min David i alla lägen; både i vått och torrt. Han är det bästa som har hänt mig oavsett vad han tror.

Älskling, du gör mig till den lyckligaste flickan på hela jorden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0