Jag borde tänka mig för

Idag inser jag att jag tog nog åt mig alldeles för mycket på mötet igår, men va fan behöver ju pengar så det är bara att jobba på. Men idag inser jag att nästa vecka kommer jag ha 7 test/redovisningar plus tre jobb grejer. Ska ju förutom Rookie ta kort till Divid. I'll handle it! Hoppas vi på i alla fall ;)

Pratade igår med Louise som tar studenten nu på ED, frågade lite om hur lärarna var på den skolan. Har ju lite småfunderingar och så men de gick i stöpet eftersom de ska flytta de program som jag läser till Sanda. Då kan man lika gärna gå kvar här.

Idag väntar Företags Ekonomi och Historia. Hoppas på att jag blir klar med inlämningsarbetet idag :) Då ber jag bara David att läsa igenom det sen ikväll och lämnar in det på måndag. Det blir sjukt bra!

Jag är fylld med fredagsglädje. Bara 2 veckor kvar i skolan nu!!!!!


HÄRLIGT!



Äckelfästing!!!! Vi hittade den på golvet för en vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0