Lunchtime

Hallå allihop!
Idag är det verkligen härligt väder ute, åtminstone här i Barnarp. Jag och David har varit vakna sedan klockan nio i morses då vi upptäckte att David har blivit mirakulöst frisk. Som jag nämde igår är han inte precis känd för att vara sjuk. Men det klart att bli sjuk händer även den bästa. Jag är väldigt glad över att se honom på benen igen. Det var ju inte roligt att se honom så matt som han var igår.

Frukosten serverades idag ute i solskenet tillsammans med en kopp citrus te. Härligt! Vi gick till och med igenom några sidor naturkunskap på den stunden. Det var så himla varmt och skönt idag att det var en tvättäkta shortsdag. Därför är jag en smula besviken på mig själv att jag inte dammade av shortsen som ligger inne i min garderob ovh bara väntar på att låta fickorna fyllas med två liter sand. Det får jag spara till en annan dag. Fast visst hade det varit härligt...

Detta inlägg är det första som jag inte har skrivit på datorm. Nä,nu sitter jag faktiskt och skriver på Davids telefon. Det blev trots allt ett väldigt långt inlägg fast det inte var tanken. Hoppas att David förlåter mig för att jag har okuperat både mobilen och hans säng. Han får väl trösta sig med att jag är mer än lite avundsjuk på hans nya mobil som han fick helt gratis från hans jobb. Fjäsk kallas sådant för. ;)

Nä nu får jag väl dra mig. I catch up with you later. Nu har ni i alla fall fått se att jag lever än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0