Rymlingen

Igår var som sagt den där introduktionsutbildningen och jag åkte hem i morse efter att ha spenderat natten hos David. Var mysigt! Idag så hade jag inga lektioner i skolan så jag gick aldrig dit. Finns ingen anledning att vara där då ju. Hade faktiskt ingen sånglektion på morgonen heller eftersom min sångpedagog hade blivit magsjuk, sånt är verkligen inte roligt. Hoppas att det blir bättre snart i alla fall.

Efter en lugn korsordsförmiddag skulle jag gå ner och hämta mina läxböcker och då inser jag att min kanin hade rymt, igen! Jag var livrädd för att hitta henne blodig i ett hörn eftersom hunden hade haft tillgång både över- och nedervåningen. I och för sig var jag rätt rädd för att hitta henne död efter en elchock eller något. Men som tur var levde hon fortfarande. Hon hade gömt sig igen under min säng. Så efter en kvarts letande hittade jag henne där oskadd. Men det återstod problemet att få ut henne därifrån och in i buren. Shit, trodde aldrig att jag skulle lyckas få ut henne därifrån men det gick...tillslut.

En annan sak som är rätt skönt är att min hund verkar relativt pigg nu med. Han har inte varit så sur längre som han var ett tag. Det är ju bra.

Nä, nu ska jag tillbringa lite tid i läxböckerna. Måste ju ta vara på lov som dessa :) Skriver mer senare!



Det var inte denna kanin som rymde xD Men jag hade ingen bild på Kiara på datorn:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0