Snart pengadan´

Nu har jag varit oaktiv i några dagar igen. Attans också! Men jag ska bättra mig, lovar jag :)

Idag vaknade jag upp bredvid David som vanligt, saknar honom så nu. Kommer kännas otroligt konstigt att gå lägga sig ikväll utan honom. Men visserligen så träffar jag honom imorgon igen ;) Är lite löjlig, det vet jag redan. Men vi bor faktiskt praktiskt taget med varandra och att en familjemedlem saknas känns ganska ovant.

Imorgon ska jag fota David och hans arbetskamrat efter personalbilderna på Divids hemsida. Ni kan själva kolla om ni har lust. Ska bli lite roligt men samtidigt läskigt. Svårt att få enhetliga bilder efter så långt mellanrum. Men vi får la se! Ska bli lite gött med lön också. Snart är det ju den 25 igen och då får man ju äntligen ut sin lön igen. Härligt tycker jag. Behöver ju pengar till körkortet och till sommaren.

Har faktiskt dragit upp huvudet i sanden och skrivit ett Cv och personligt brev som jag ska skicka ut till olika affärer och butiker i Mullsjö och Jönköping. Förhoppningsvis kanske man får något extrajobb och har chans att få lite mer extra pengar. Hade ju varit skönt. Vill ha något arbete som man kan gå till ett visst antal timmar och sedan känna att detta får jag betalt för och vara lite glad! Med jobbet på JP vet man ju aldrig hur lång tid det tar och man får nästan aldrig betalt för den tid man lägger på det.

Nu ska jag dra mig till skolan och jag får uppdatera senare!

Tjenamors!


Kommentarer
Postat av: David

Haha, vilken söt bild =) Fast du är sötast =) Det kommer säkert gå jättebra! <3

2010-05-19 @ 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0