EMMA 18 år



Idag blir Emma myndig, en stor flicka så att säga. En annan sak som är rolig att tänka på är att jag och Emma har varit kompisar i 12 år nu i höst. Så inte nog med att Emma blir myndighetsförklarad med presenter och liknande, har möjlighet att ta körkort så är det samtidigt en symbolik för vår vänskap.

Lite så där halvt pinsamt så tänkte jag inte på att det var Emmas födelsedag idag när jag kommer över. Hon sa inget och det gjorde inte jag heller eftersom jag inte tänkte på det. Sen vips efter spelningen så slog tanken mig. PINSAMT! Stackars Emma... Är det någon födelsedag jag borde komma ihåg så är det den idag.


Grattis Emma på 18-årsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0