The Great Debaters

Har kollat på The Great Debaters två gånger nu. En gång nu ikväll på youtube. Men det är bara för att jag ska få en bättre sammanhängande bild och inte komma ihåg vissa saker bara inför engelskan. Egentligen skulle jag ha gjort historia också, men så blev det inte direkt. Vi har haft fullt upp ändå.

Om drygt en månad så blir jag jönköpingsbo lite si så där. Så fram tills dess så ska jag klara av en del saker i skolan samt kolla ut saker med David till lägenheten, kanske en ullaredstripp ska hinnas med? Ja, det hoppas i alla fall jag och Helen, Davids mamma. Vi övertalar David det vill jag lova.

Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter. Klyschigt, ja! Då blir det skola och börja att skriva rapporten till projektarbetet. Känns bra att ligga så bra till eftersom jag vet att det är många som ligger en smula efter. Tack vare att vår konsert var så pass tidigt. Vi har ändå en dryg månad på oss, härligt. Nu blir det sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0