Överraskande

Sista lektionen var sjukt seg och den blev ju inte bättre av att läraren hade en överraskning. Prov om en vecka! NICE! Med andra ord så ska vi lära oss 36 sidor utantill enligt honom på en vecka. Tycker att det var synd att han inte sa något om det förra veckan. Han hade ju inte behövt säga ett datum, hade ju räckt om han bara nämnde att vi skulle ha det snart. Så det var väl inget jätte roligt avslut på skoldagen, men jag tror att det kommer fixa sig ändå.

Olivia fick sitt efterlängtade körkort igår. Grattis på henne! Dessutom erbjöd hon mig och Emma skjuts till stationen idag vilket var otroligt tacksamt med tanke på att det regnade. Nu har solen börjat träda fram igen och jag är lite småtaggad på att egentligen springa. Jag känner att jag behöver ta tag i det snart igen så att jag kan sänka pulsen lite igen, men jag tror jag sparar det tills imorgon i alla fall. Kanske ska hålla de till samma dagar som David tränar? Ska fundera på det...

Igår började Pontus dessutom på löparskola och han var så sjukt stolt över detta. Han gick och berättade gång på gång igårkväll om hur långt han hade sprungit. Inte nog med detta pratade han massor om det nu på morgonen också. Det gjorde uppenbarligen intryck på honom. Mamma hade dessutom berättat för honom att jag och Jonas var duktiga på att springa när vi var små. Som om detta inte vore nog så ska Pontus redan springa "tävling" på torsdag. Hoppas bara att han gillar det om några veckor också, det tror jag!

Nu ska jag plugga och titta på bones. Som jag nämnt tidigare så är det en ny favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0