2,5 vecka är nu slut...


De två och en halv vecka som jag och David var hundvakt är nu slut. Igår fick jag skjutsa hem Ludde till mina föräldrar då de kom hem från Ungern. Det har varit två väldigt mysiga veckor, speciellt den sista då jag och Ludde var själva på dagarna medan David jobbade och det har varit skönt att ha haft sällskap. Ta de där prommenaderna man annars aldrig skulle göra. Ha sina lekfajter och skämma bort honom med den bästa maten.

Så snart får mina föräldrar allt ta och resa bort igen så att jag kan få en ytterligare anledning till att ha Ludde hos mig! Haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inga problem, vi åker direkt. ;)

Tack för att ställde upp och hjälpte oss så att vi kom iväg på vår resa.

2011-08-04 @ 17:56:32
Postat av: Annica

Okej, jag bokar campingen åt dem så kan de komma hit.. :)

2011-08-04 @ 20:42:45
Postat av: Sofie

Var så god mamma! Vi hade riktigt roliga stunder med Luddisen.



Annica: Låter toppen! Bara att vara på dem nu, varför inte redan i helgen ;)

2011-08-04 @ 22:06:48
URL: http://sofijeh.webblogg.se/
Postat av: Annica

ja, visst! när skickar du ner dem?? ;)

har boende i huset åt dem med om det är så.. :)

2011-08-05 @ 13:24:51
Postat av: Sofie

Ja, du det är frågan det. Återkommer om tid ;)

2011-08-06 @ 12:31:43
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0