Inspirerande katalog

Fick idag hem en pandurokatalog. För er som inte vet så har jag alltid gillat att pyssla, stora som små pyssel. Jag kan liksom aldrig riktigt minnas att jag ALDRIG har haft något projekt på gång. Så även fast jag inte sitter och klipper och klistrar små pappersbitar för tillfället så tycker jag att det är riktigt roligt att se hur andra gör och låta mig inspireras av dem.
Det är faktiskt av den anledningen till varför jag bläddrar i en pandurokatalog, tro det eller ej!
Titta vilken fin promarkerbild som de har gjort i vänstra hörnet.
Som sagt finns mycket att inspireras utav! Annars inspireras jag mest av andra bloggare som är sjukt duktiga på det de gör. Ska faktiskt snart ta och uppdatera min kategori "Människor som inspirerar mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0