Fortsätt simma fortsätt simma...

Jag har simmar vidare i skoprojektet och kommit en bit längre fram. Två fiskar börjar ta form på skorna, därav var jag tvungen att ta med en av mina favoritrepliker i Hitta Nemo som rubrik. Märks verkligen vilken skillnad några få minuter gör när man lägger ner dem och fortsätter. Hoppas bara på att brossan blir nöjd när man väl kommer hem.


Detaljer som pupiller och ögonbryn samt konturer gör jag allra sist med en permanent svart penna.


unf-loggan inuti c-märket har dykt upp. Marulken har börjat ta form. Dock tyckte jag att för tillfället lika gärna kunde se ut som en avhuggen fisk på mitten men det är det inte. Det röda ska bli fiskens tunga. Sen ska jag sätta tänder runt hela munnen och så ska ögon och massa smådetaljer till på den fisken. Alltså är väl själva marulken det största jobbet på hela skon i princip. Sen ska dessutom texten dit också.

För att se hur skissen ser ut kan du klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0