Tecknar vidare...


vilket ni ser. Det är ungefär så här rolig min vardag blir när David jobbar vilket känns lite sådär. Men jag längtar till helgen nu och framför allt till att komma igång i skolan. Är extremt pepp! Har fått telefonsamtal från mina föräldrar och det känns skönt att veta att allt är bra i alla fall. Sen har jag fått telefonsamtal ifrån JTH som tydligen numera ringer runt och för att få folk att känna sig säkrare till starten. Personligen känns det lite halvdant. Vill man veta något mer angående skolstarten så vänder man väl sig själv till dem och frågar?

Nu ska jag nog teckna vidare och räkna timmarna tills min superduper älskling kommer hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0