Ulrik Munther


Promarkersbilden blev på Ulrik Munther. Han vann  "lilla melodifestivalen" 2009 och är idag mest känd för sin låt Boys Don't Cry (eller i alla fall är det därför jag känner till honom). Det roligaste är att jag alltid har föreställt mig honom som kanske 4-5 år yngre än mig eftersom han har ett ganska så barnalikt utseende fortfarande, men grejen är den att han är lika gammal som min bror Jonas, alltså 17 år. Vad hände där? Jag tänkte försöka senare under dagen slänga in olika bilder från målandets gång så ser ni lite hur jag gör i alla fall.

Tänkte i alla fall slänga in låten Boys Don't Cry så får ni lyssna på den om ni vill.

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Grymt!:D

2012-02-26 @ 20:52:56
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0