Snabb-inlägg


Har verkligen varit en kanondag idag. Haft en underbar sista dag på jobbet. Sista för antagligen den här perioden och många barn som jag har sett växa (inte enbart under min tid som vikarie) känns på sätt och vis lite sorgligt att säga "hejdå" till. Jag tror nog att den bästa frågan jag fick under hela dagen var: "Vilken förskola ska du börja på till hösten?" och då man fick förklara att man antagligen skulle plugga vidare och sedan jobba extra på olika förskolor sa denna flicka väldigt förstående: "Jasså, du ska vara vikarie". Kommer sakna de kanongoa barnen som ska börja i skolan nu.

Var även och hälsa på Evelina en sväng idag, vilket kändes kul då det var länge sedan jag såg henne. Vi hade det verkligen trevligt och gick på prommenad och verkligen pratade om allt och ingenting. Har saknat det på sätt och vis. Sedan när jag kom hem hade David lagat currylinssoppa till mig, underbar är han!

Imorgon är jag faktiskt så gott som ledig. Blir ett snabbt uppdrag för Jönköpings Posten, men annars blir det nog måla som gäller! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar :D

2011-06-16 @ 22:47:01
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: mamma

Ja visst är de goa "mina barn"... =)

2011-06-17 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0