Bättre sent än aldrig

Sen uppdatering idag med, men bättre sent än aldrig, eller hur? Idag har det nämligen varit fullt upp non stop. Fast inte jobbigt fullt utan det har mer skett saker på tu man hand så att säga. Varit på Pallas Athena och ätit lite mat, en sväng på det stängda högskolebiblioteket (det var bara att vända), två svängar till ekhagen för att hämta och lämna Davids bror, gymmet och barnarp. Som om detta inte vore nog så har vi dessutom tvättat. Duktigt! Så nu ser vi fram emot en A6-dag imorgon. Eller ja, jag ska kolla ut några jeans som jag har hittat på HM:s hemsida, får la se om det blir något köp. Annars ska vi bara ta det lungt!

Melodifestivalen tror jag att jag skippar att diskutera helt. Det var ju inga direkt fantastiska bidrag enligt mig, men får la se vad Saade har att erbjuda Eurovision. Man ska aldrig säga aldrig. Nä, nu blir det nog att lägga sig, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pontus var helnöjd med resultatet i Melodifestivalen, hans favorit vann!

Vem höll du på då?

Ha en fortsatt trevlig helg!

2011-03-13 @ 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0