Bockar av saker från min lååååååånga lista

Är så fruktansvärt skönt att se att dagarna blir ljusare och ljusare. Tyvärr känns det inte lika härligt att man kan utnyttja det fina vädret till fullo, men jag är övertygad om att de dagarna kommer också tillslut. Känns helt okej ändå att gå de sista månaderna i skolan. Man kommer ju aldrig mer gå på gymnasiet mer efter detta, vilket jag tycker för det mesta känns bara skönt.

Men oavsett vilket börjar det nu minskas en del från min långa lista. Har precis lämnat in min uppsats om vattenförsörjning till läraren, så nu är det bara om havet kvar på geografin för ett tag fram över. Håller verkligen tummarna på att det kommer att gå bra, annars har jag i alla fall gjort de jag har kunnat, mer än så kan man ju inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0