Namnskyltar

Nu är jag färdig med tre bilder som inom kort kommer att användas på en förskola i Mullsjö. Känns kul att göra något som någon annan än en själv får användning för. Jag har tagit väldigt god tid på mig med detta, men så är det ibland när det är mycket i skolan. Skönt ändå att kunna sätta en prägel två dagar på raken och känna att nu är jag färdig med detta, så man kan gå vidare till nästa utmaning.

Så ikväll så ska jag unna mig något alldeles extra, ett avsnitt Biggest Loser Australien. Fast alltid när jag och David ska kolla på ett avsnitt av den serien så blir det på något konstigt vänster alltid två. Lustigt?

Anyway, hur tycker ni att bilderna blev?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0