Karaktären börjar träda fram....

Nu ikväll efter städning och mat så har jag äntligen hunnit börja med väskan. Har lagt en mörkblå himmel (vet att det inte syns jätte tydligt) och sen småbörjat på själva karaktären. Ska göra ett lager till med brun färg på vissa ställen på kroppen, då det svarta underlaget syns igenom (det är det negativa med starka färger, inklusive vissa vita nyanser).
Än så länge är jag nöjd, men nu så är det ju inte jag som ska vara nöjdast utan det ska vara lillbrossan...

Kommentarer
Postat av: mamma

"Att hon kan måla så fint, bra början", sa Pontus. :) Och jag håller med, ser bra ut. Och ser färgerna bättre nu när jag kollade på min dator.

2011-09-03 @ 12:04:13
Postat av: Sofie

Tack Pontus, hoppas att du kommer tycka om den också när den är färdig...

2011-09-03 @ 12:53:06
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0