Kylfläns- check!

Idag har det hänt massvis med bilden. Kylflänsen har tagit form och äntligen kan jag nog kalla mig färdig med den biten av bilden i alla fall. Sen har jag ju massvis att fixa med kretskortet också, men det är på god väg. Förutom att ha lagt ned nästan hela dagen på bilden idag så har jag också skrivit min första matte-tenta och jag blev GODKÄND! Wihoo! Helgen är räddad... Fast kan fortfarande ha chans på de högre betygen och de är ju inte fel heller, men prio 1 var att slippa göra omtenta.

Så vad tycks? Lite skillnad mot den bilden som ni fick se imorse eller hur?

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS till första tentan! Och ja, bilden går framåt, stora saker händer.

2011-09-29 @ 07:35:01
Postat av: Caty

Hej Sofie! Hmm, ser inte att jag fått ett mail från dig, skulle du kunna maila om tror du? :]



mailen: [email protected]

2011-09-29 @ 10:35:43
URL: http://www.iamcaty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0