Stressig tidpunkt.

Nu har det varit några riktigt intensiva veckor som snart börjar lida mot sitt slut. De senaste veckorna har jag nästintill befunnit mig mer i skolan än hemma och när jag väl har kommit hem har det varit plugg och skolarbeten återigen. Japp, inte mycket tid för att andas ut men jag känner samtidigt att jag blir nästan mindre stressad nu än vad jag var för bara några år sedan. Har väl lärt mig att hantera det bättre än vad jag har kunnat tidigare. Konstigt!
 
Idag är jag dock inte i skolan. Det är plugg för fulla muggar. Har nämligen min första tenta på fredag och jag har knappt haft tid att öva innan idag. Känner ändå att allt har jag hört förut och har en aning om hur det fungerar även om jag inte kan det perfekt, så det är tur att jag har gått på lektionerna. Igår var jag i skolan från strax efter åtta på morgonen tills klockan var nästan sex på kvällen. Men igår skickade vi allt till tryckeriet utav det som skall tryckas så nu är det bara rapport och sådant kvar. Dock kommer bloggen förhoppningsvis efter jag har skrivit min sista tenta på tisdag nästa vecka bli lite mer kreativ igen. Saknar det faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0