Nyårslöften 2012

Jag är som många av er redan har förstått väldigt målmedveten av mig. Jag gillar att ha mål och ambitioner, för det känns annars som att tiden rinner iväg utan att man gör något utav den. Därför tycker jag att nyårslöften är väldigt bra och viktiga. Det är egentligen för min del mindre viktigt att man uppfyller precis alla ambitioner man har för det kommande året, men som jag har sagt tidigare tycker jag mig må bättre med ambitioner och förväntningar.
Så i år, liksom förra året, nöjer jag mig inte med ett utan fler. Så dessa saker ska jag försöka uppnå.

  • Jag ska fortsätta med min träning; 2-3 ggr i veckan.
  • Jag ska försöka gå 100 mil under hela årets gång.
  • Jag ska försöka för min egen skull teckna/måla/illustrera åtminstone en liten stund 4 ggr i veckan.
  • Utvecklas fotografiskt samt redigeringsmässigt
  • Jag ska försöka att bli nöjd med mina prestationer i skolan.
  • Jag ska, tillsammans med min underbara sambo börja planera det hus som vi någongång i framtiden ska bygga.
  • Jag ska försöka blogga mer än vad jag gjorde under 2011 och hålla uppe kvalitén på inläggen.

Är fullt medveten om att jag säkerligen inte kommer att klara ut alla detta år. Men jag blir nöjd om jag uppnår några utav dem, eller i alla fall ger ett försök!

Kommentarer
Postat av: mamma

Inga små ambitioner du har. Men tror du glömde det viktigaste, att koppla av lite ibland också :)

2012-01-02 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0